Levenslessen

Levenslessen

Het leven heeft me dat gegeven
Daar kan ik dankbaar voor zijn.
Ik ben heel tevreden
Soms met mijn gedachten op de achterlijn.

Ik leerde te vechten in moeilijke tijden
niets uit de weg gaan, niets te vermijden.
Ik leerde dat periodes moeilijk kunnen zijn,
En voor elkaar te zorgen in verdriet en pijn.

Ik leerde niet weg te lopen
Bleef altijd maar weer hopen
Op goede tijden die gingen komen
Ik hoefde er niet alleen van te dromen

De ontwikkeling die ik door maakte is goed.
Het geluk heb ik ook ontmoet
Ik werd wie ik echt wilde zijn
Mij kregen ze er niet onder
En al helemaal niet klein

Nu sta ik krachtig in het leven
En hoef nergens meer voor te beven
Ontvang nu heel veel respect
Er is niets meer wat me nog nekt.

©Butterfly

 

 

 

Dit bericht was geplaatst op 2 januari 2013. Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie

1 reactie op “Levenslessen

  1. Ans dank je voor de goede wensen,ik wens jouw en die je lief zijn veel gezondheid en geluk :-)

    Prachtig gedicht wat je hebt geschreven ,het hoort bij het leven maar pak en doe het maar even,mooi Ans,hoop je nog vaker te zien.

    Groetjes Laura

Geef een reactie

