Mijn wens voor vrede

Wens voor vrede

Vrede op heel de aarde voor alle mensen
dat is wat ik zou willen wensen
niet alleen om met kerst te vragen
maar ik bedoel voor alle dagen.

lief en leed met elkaar delen
dat missen er zo velen.
Laten we met ons zelf beginnen
we hebben zoveel liefde van binnen

dat we dit aan een ander kunnen schenken
en zo kan ik nog duizend dingen bedenken.
Geen haat meer oorlog en pijn
Dat zou voor vele zo geweldig zijn.

Leef iedere dag in vrede met elkander
is er toch de onmin los het dan op met die ander
je bent geboren om je leven te leven
en al je liefde aan die ander te geven
bouw geen muur van haat en nijd om je heen
want een mensen hart is niet van steen.

©Butterfly

2 thoughts on “Mijn wens voor vrede

  1. Hoi Ans,

    Wat een prachtige wens heb je geschreven zeg, ik sluit mij daar geheel bij aan, er is veel te veel haat en nijd in het leven het zou heel mooi zijn als dat wat minder werd.

    Liefs Gre xx

  2. Leef iedere dag in vrede met elkander
    is er toch de onmin los het dan op met die ander
    je bent geboren om je leven te leven
    en al je liefde aan die ander te geven
    bouw geen muur van haat en nijd om je heen
    want een mensen hart is niet van steen.
    ******************************************************
    En dat is waar het om draait in ons dagelijkse bestaan. liefs Ria

Geef een reactie

