Mijn twee zonen

J&R

Mijn twee zonen.

Een traan van vreugde liep over mijn wang
Toen jullie geboren werden, ik was wat bang
De traan voelde warm aan
Mijn liefde voor jullie kwam gelijk er aan.

Allebei zo perfect en zo mooi
Met lange zwarte haren het leek wel een tooi
De wereld om me heen stopte heel even
Wat was ik blij met jullie leven.

Wanneer ik nu naar jullie kijk
Ben ik intens gelukkig en rijk
Ik ben zo blij dat ik alles mee mag maken
Jullie geluk en zoveel meer zaken.

Wat kan een moeder nog meer wensen
Met twee van deze prachtige mensen
Staan nu als volwassen mannen in het leven
Hun liefde zullen ze door gaan geven.

Ze zijn gegroeid
Tot twee liefdevolle mensen
Ik als moeder wens hen heel veel liefde en geluk
Mijn houden van gaat nooit stuk.

©Butterfly

5 thoughts on “Mijn twee zonen

Geef een reactie

